برتری استقلال برابر گل‌گهر در نیمه نخست

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان فرهاد مجیدی در پایان نیمه نخست توانستند گل گهر را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند.

محمد حسین زاهدی فردبه همراه آرمان اسعدی، جلیل شعرانی و عباس راکی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. 

در دقیقه ۴ این دیدار حساس، ابراهیمی یک فرصت بسیار خوب پیدا کرد تا همان ابتدای کار دروازه استقلال را باز کند اما سید حسن حسینی دروازه بان آبی پوشان با عملکرد خوب خود مانع از دریافت گل تیمش شد. 

تیم استقلال بعد از موقعیت خطرناک سیرجانی ها، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۱۲ توانستند با ارسال مهدی پور از روی یک ضربه آزاد و ضربه سر زیبای مرادمند به گل اول خود برسند. 

برتری استقلال برابر گل‌گهر در نیمه نخست

آبی پوشان پایتخت پس از گل اول خود عقب نکشیدند و به حملات خود ادامه دادند تا اینکه مهدی پور در دقیقه ۱۹ موفق شد پاس خوب دانشگر را با یک شوت بغل پا و فنی، تبدیل به گل کند. 

قلعه نویی پس از عملکرد ضعیف بازیکنان خود اقدام به تعویض سه بازیکن خود در نیمه اول کرد تا شاید این تیم بتواند روند خود را تغییر دهد. 

ترکیب استقلال: 

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی و آرمان رمضانی

ترکیب گل‌گهر سیرجان: 

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی(علیرضا آرتا)، بهنام برزای(سعید صادقی)، علی اصغر عاشوری(محمد آقاجانپور)، میلاد زکی پور، یونس شاکری، رضا شکاری، احمدرضا زنده روح، گادوین منشا

استقلال با ۴۰ امتیاز در رده سوم و گل گهر سیرجان با هدایت «امیر قلعه‌نویی» نیز با ۳۵ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارد.

برتری استقلال برابر گل‌گهر در نیمه نخست

درباره ی nbnbruop82594

مطلب پیشنهادی

صدرنشینی پرسپولیس با تعویض طلایی

به گزارش ایرنا، عصر امروز (جمعه) و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال …