سرمربی تراکتورسازی: تا پایان فصل ترکیب متفاوتی خواهیم داشت

رسول خطیبی عصر جمعه پیش از دیدار مقابل تیم فوتبال پدیده، در مشهد افزود: به بازیکنان امید و جوان اگر میدان داده شود به طور قطع صاحب تجربه خواهند شد و در فصل آینده می‌توانند به تراکتور کمک کنند.

وی ادامه داد: فردا از این بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد هر چند ممکن است به‌خاطر میدان دادن به بازیکنان جوان، تاوان بدهیم اما بالاخره باید این جوانان نیز فرصت پیدا کنند تا به تجربه کافی برسند. بدانید که چند نفر از این بازیکنان آینده فوتبال آذربایجان هستند و به طور قطع به بازیکنان مفیدی برای تراکتور و حتی تیم ملی تبدیل خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما بعد از لیگ قهرمانان آسیا، به دلیل مصدومیت‌های بازیکنانمان هیچ‌گاه تیم کامل خود را در اختیار نداشتیم که این مساله کمی به تراکتور آسیب زد.

خطیبی با اشاره به غایبان تیم تراکتور در دیدار فردا مقابل تیم پدیده در مشهد افزود: مهدی تیکدری به خاطر کارت قرمزی که در دیدار سوپر جام گرفت محروم است و پیمان بابایی، محمدرضا خان‌زاده و محمد مسلمی‌پور نیز مصدوم هستند و در دیدار مقابل پدیده غایب خواهند بود.

هم اینک تیم فوتبال پدیده از مجموع ۲۳ بازی و کسب ۲۸ امتیاز در رتبه هشتم و تیم فوتبال تراکتور با ۳۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

دیدار این ۲ تیم فردا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود.

درباره ی nbnbruop82594

مطلب پیشنهادی

نبرد قعرنشینان؛ برتری نساجی برابر ماشین‌سازی با گلزنی مدافعان

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «ساکت الهامی» در دیداری که امشب(جمعه) در ورزشگاه «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» تبریز …