نبرد قعرنشینان؛ برتری نساجی برابر ماشین‌سازی با گلزنی مدافعان

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «ساکت الهامی» در دیداری که امشب(جمعه) در ورزشگاه «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» تبریز برگزار شد برابر شاگردان «علیرضا اکبرپور» به میدان رفته و  با غلبه بر میزبان، سه امتیاز ارزشمند این دیدار حساس را کسب کردند تا با خیالی آسوده تر به ادامه این رقابت ها چشم بدوزند.

در این دیدار که با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید «امیرمهدی جانملکی» در دقیقه ۲۹  و «حامد شیری» در دقیقه ۸۸ مدافعان پیش تاخته نساجی گلزنی کرده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به حساب تیمشان واریز کردند.

الهامی و شاگردانش با پیروزی در این دیدار ۲۵ امتیازی شدند اما با این نتیجه هرچند نتوانستند جایگاه خود در جدول را تغییر دهند اما جایگاه چهاردهمی خود را با اختلاف بیشتری نسبت به ذوب آهن تیم پانزدهم که با ۲۱ امتیاز در تعقیب آنان است، مستحکم کردند.

شاگردان اکبرپور که پانزدهمین شکست خود را در این فصل تجربه کردند نیز با ۱۱ امتیاز در قعر جدول مانده و یک قدم دیگر به سقوط به دسته پایین‌تر نزدیک شدند.

با توجه به وضعیت بحرانی دو تیم در قعر جدول رده بندی لیگ برتر، بازیکنان با احتیاط  این دیدار را آغار کردند.

رفته رفته آهنگ بازی تغییر و حملات بازیکنان هر دو تیم شروع شد، اما همچنان دروازه ها بسته ماند تا اینکه در دقیقه  ۲۵ «ایوب کلانتری» از پشت محوطه جریمه ماشین سازی با شوت محکم و دیدنی توپ دروازه این تیم را با خطر جدی مواجه اما توپ با بدشانسی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و گل نشد.

 در دقیقه ۲۹  و در ادامه حملات پیاپی نساجی، «امیر مهدی جانملکی» مدافع پیش تاخته نساجی توپ ارسالی از نقطه کرنر را با یک ضربه سر محکم و چکشی درون دروازه ماشین سازی جای داد و تیمش را پیش انداخت.

برتری نساجی برابر ماشین‌سازی با گلزنی مدافعان

در دقایق باقی مانده توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دروازه ها با خطر جدی تهدید نشد.

نیمه دوم با حملات بازیکنان ماشین سازی آغاز شد و آنان در همان دقایق ابتدایی این نیمه موقعیت مناسبی برای گلزنی داشتند که با هوشیاری «نیما میرزازاد» سنگربان نساجی این فرصت از آنان گرفته شد.

در دقیقه ۴۹ «ایوب کلانتری» در پایان یک حرکت ترکیبی تیمی وارد محوطه جریمه ماشین سازی شد و پس از دریبل مدافع پیش رو و خارج کردن او یک بار دیگر شانس خود را با شوت زنی امتحان کرد که البته این بار «محمد امین رضایی» سنگربان ماشین سازی در واکنش دیدنی این ضربه را دفع و از گلزنی این بازیکن جلوگیری کرد.

در ادامه توپ بیشتردر میانه میدان در جریان بود و تلاش بازیکنان در حملات انجام شده برای گشودن دروازه حریف کافی نبود و نتیجه بدون تغییر ماند.

این در حالی بود که اکبرپور و کادر فنی ماشین سازی با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیمشان ایجاد کرده بود انتظار داشتند نتیجه تغییر کند که اینگونه نشد. در ادامه الهامی نیز به منظور حفظ نتیجه و استفاده از ضد حملات در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه ۸۸ تیمش با گلزنی شیری به گل دوم نیز رسید.

در دقایق باقی مانده و وقت های اضافه نیمه دوم تلاش بازیکنان ماشین سازی ثمری نداشت و این تیم مغلوب میهمان خود شد و باز هم امتیاز از دست داد.

ترکیب تیم ماشین سازی:

محمد امین رضایی، سیروس صادقیان، ایمان با صفا (از دقیقه ۷۷ سعید حسین پور)، بهمن سالاری، منصور باقری، فردین عابدینی (از دقیقه ۴۶ وحید نعمتی)، حبیب گردانی (ازدقیقه ۴۶ سید محمد ابوترابی)، سید محمد حسینی، اتابک زارعی، محمد ابراهیمی و هاتف نادری (از دقیقه ۶۰ مهدی رستمی).

ترکیب تیم نساجی مازندران:

نیما میرزازاد، سعید غلامعلی بیگی(از دقیقه ۸۰ محمد حسین بابا گلی)، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، حسن نجفی مرزان، امیر مهدی جانملکی، شاهین ثاقبی (از دقیقه ۸۰ کریم اسلامی)، محمود قاید رحمتی،رضا دهقانی و اکبر صادقی بدیع.

«کوپال ناظمی» قضاوت این دیدار مهم پایین جدولی را برعهده داشت. او به «حسن نجفی» و «حامد شیری» بازیکنان تیم نساجی مازندران کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.

درباره ی nbnbruop82594

مطلب پیشنهادی

صدرنشینی پرسپولیس با تعویض طلایی

به گزارش ایرنا، عصر امروز (جمعه) و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال …