تساوی مس رفسنجان و پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۹:۱۵  دقیقه امروز (جمعه) و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، مس رفسنجان میزبان تیم مدعی پرسپولیس است.

قضاوت بازی را «جواد رحیم‌زاده» با کمک‌های «مهدی الوند» و «فرزاد بهرامی» برعهده دارد.

پرسپولیس که رقابت نزدیکی با سپاهان برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد، تنها به سه امتیاز فکر می‌کند و مس نیز برای سروسامان دادن به شرایط خود در جدول نیاز مبرمی به کسب امتیاز دارد.

شاگردان «یحیی گل‌محمدی» از همان ابتدا کار را تهاجمی آغاز کرده تا بتوانند به گل دست یابند اما پس از گذشت دقایقی، بازی روند متعادلی به خود گرفت.

نخستین فرصت مناسب گلزنی در دقیقه ۲۲ و در یک ضد حمله برای مس ایجاد شد که ضربه «محمدرضا سلیمانی» را «حامد لک» مهار کرد.

بلافاصله پرسپولیس صاحب موقعیت شد که ضربه «مهدی ترابی» راهی به دروازه میزبان پیدا نکرد.

در دقیقه ۳۶ «شهریار مغانلو» پشت محوطه جریمه مس سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا  نداشت و مهاجم میهمان را به دلیل تمارض با کارت زرد جریمه کرد. در حالی‌که در صحنه آهسته بنظر می‌رسید که مغانلو با خطای مدافع مس متوقف شده است.

پس از لحظاتی کمک داور اول به داور وسط اعلام کرد که خطا صورت گرفته تا تصمیم تغییر کرده و این مرتبه اعضای تیم مس به شدت معترض باشند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار که فرصت گل چندانی در آن خلق نشد با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

ترکیب مس

داود نوشی‌صوفیانی، حامد نورمحمدی، مسیح زاهدی، عقیل کعبی، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد آوخ، فراز امامعلی، محمدرضا سلیمانی.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو

درباره ی nbnbruop82594

مطلب پیشنهادی

نبرد قعرنشینان؛ برتری نساجی برابر ماشین‌سازی با گلزنی مدافعان

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «ساکت الهامی» در دیداری که امشب(جمعه) در ورزشگاه «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» تبریز …