سیتی در پی رکوردشکنی؛ ستاره استون‌ویلا با ۱۰۰میلیون شاگرد پپ می‌شود

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچسترسیتی در فصل جدید مسابقات اروپایی به دنبال تقویت خط حمله خود است و پپ گواردیولا در نظر دارد تا یک خانه تکانی را انجام دهد. او فصل گذشته تمرکزش روی ساختار دفاعی بود و حالا در پی جذب ستاره‌هایی در جلوی زمین است.

در همین راستا شنیده می‌شود جک گریلیش، ستاره ۲۶ ساله تیم استون ویلا و تیم ملی انگلیس که مشتری‌های فراوانی را در داخل و خارج از این کشور دارد در آستانه پیوستن به جمع سیتیزن‌ها قرار دارد.  شبکه تلویزیونی ESPN، در گزارشی به این خبر اشاره داشته و مبلغ این انتقال را چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون پوند عنوان کرده است. در صورت محقق شدن این انتقال با این مبلغ، رکورد نقل و انتقالات در بریتانیا شکسته خواهد شد. فعلا پل پوگبا، ستاره تیم منچسیونایتد با ۸۹ میلیون پوند نفر اول از این حیث است. او با این رقم از یوونتوس به یونایتد آمد.

گریلیش در فصلی که گذشت آمار هفت گل و ۱۲ پاس گل را در تیم استون ویلا بر جای گذاشت. او به عنوان کاپیتان نقش بسیار پررنگی در موفقیت‌های چند سال اخیر ویلا داشته است. سیتی به جز این بازیکن به دنبال خرید هری کین هم هست. آنها حاضرند برای به خدمت گرفتن کین، رحیم استرلینگ و ریاض محرز را به عنوان بخشی از قرارداد، به تاتنهام بفروشند.

درباره ی nbnbruop82594

مطلب پیشنهادی

نبرد قعرنشینان؛ برتری نساجی برابر ماشین‌سازی با گلزنی مدافعان

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «ساکت الهامی» در دیداری که امشب(جمعه) در ورزشگاه «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» تبریز …