لیگ قهرمانان آسیا؛ ژاپنی‌ها درخشیدند

به گزارش ایرنا، مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با انجام سه دیدار پیگیری شد که نمایندگان ژاپن در مهمترین دیدارها موفق عمل کردند.

تیم ناگویا گرامپوس در گروه هفتم به مصاف پوهانگ استیلرز کره جنوبی رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر به برتری دست پیدا کند.

یوچیرو کاکیتانی(۳۴) و متئوس(۶۵ پنالتی و ۸۲) برای نماینده ژاپن موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه ناگویا ۶ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و نماینده پرافتخار کره جنوبی با سه امتیاز در رده سوم ایستاد.

در دیگر بازی این گروه تیم جوهور دارالتعظیم مالزی با نتیجه یک بر صفر، راتچابوری تایلند را شکست داد تا با سه امتیاز به رده دوم گروه هفتم صعودکند. تیم تایلندی هم با تحمل دومین باخت صفر امتیازی باقی ماند و در قعر جدول جای گرفت. تک گل این مسابقه به وسیله لیاندرو والاسکوئز در دقیقه ۴۷ به ثمر رسید.

در گروه هشتم تیم‌های تامپینز روورز سنگاپور و گامبا اوزاکای ژاپن مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان نماینده ژاپن با ۲ گل به پیروزی دست پیدا کرد.

پاتریک(۲۸) و لیاندرو پریرا(۸۸) برای گامبا موفق به گلزنی شدند تا این تیم با سه امتیاز از یک بازی در صدر قرار بگیرد و تیم سنگاپوری هم قعرنشین شد. دیگر دیدار این گروه بین جونبوک موتورز و چیانگرای در حال برگزاری است.

درباره ی nbnbruop82594

مطلب پیشنهادی

نبرد قعرنشینان؛ برتری نساجی برابر ماشین‌سازی با گلزنی مدافعان

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «ساکت الهامی» در دیداری که امشب(جمعه) در ورزشگاه «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» تبریز …