برتری والیبال ساحلی ایران برابر قطر در انتخابی المپیک

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که در سید سوم قرار داشتند، از ساعت ۸ صبح به وقت محلی در نخستین روز این رقابت‎‌ها و در دیدار افتتاحیه گروه مردان به مصاف تیم‌های ملی قطر (سید ششم) رفتند.تیم ملی الف ایران (بهمن سالمی – آرش وکیلی) دو بر یک مغلوب تیم الف قطر (عصام – مجید) شدند. ملی‌پوشان کشورمان ست نخست این مسابقه را ۲۱ بر ۱۹ به سود خود خاتمه دادند، اما در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۸ و ۱۹ بر ۱۷ مغلوب حریف خود شدند.

اما در دیگر مسابقه همزمان، تیم ملی ب ایران (رحمان رئوفی – حامد میرزاعلی) در دو ست متوالی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۷ تیم ملی ب قطر (ثمود – عبداله) را شکست داد و با توجه به ناکامی تیم ملی الف ایران، جدال دو کشور ایران و قطر به مسابقه سوم و طلایی کشیده شد.

در مسابقه طلایی با تصمیم آق‌محمد سلاق سرمربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی کشورمان، تیم ملی ب ایران به مصاف تیم ملی الف قطر رفت و موفق به شکست این تیم در دو ست متوالی با امتیازهای ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۹ شد تا والیبال ساحلی ایران یک گام دیگر به المپیک توکیو نزدیک شود.

تیم‌های عمان و استرالیا نیز امروز برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و استرالیا با کسب دو پیروزی متوالی عمان را از دور مسابقات حذف کرد و حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی شد. دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی فردا (شنبه) برگزار خواهد شد.در دیگر مسابقات روز نخست چین به مصاف اندونزی می‌رود و نمایندگان نیوزیلند نیز با تایلند میزبان روبرو خواهند شد.

مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک از امروز (جمعه) به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شد و به مدت سه روز پیگیری می شود. هشت کشور چین، استرالیا، ایران، تایلند، نیوزیلند، قطر، عمان و اندونزی در این رقابت‌ها برای یک سهمیه قاره کهن آسیا با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

درباره ی nbnbruop82594

مطلب پیشنهادی

نبرد قعرنشینان؛ برتری نساجی برابر ماشین‌سازی با گلزنی مدافعان

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «ساکت الهامی» در دیداری که امشب(جمعه) در ورزشگاه «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» تبریز …