پرس: رئال همیشه برای زیزو و سرخیو جا دارد

به گزارش ایرنا، فلورنتینو پرس در گفت و گو با یک نشریه اسپانیایی تاکید کرد: زیدان رویای سرمربیگری تیم ملی فرانسه را در سر دارد و من هم شک ندارم به این آرزو خواهد رسید اما به او می گویم هر وقت که بخواهد می تواند به رئال بازگردد چرا که اینجا، خانه اوست.

وی در مورد سرخیو راموس هم گفت: راموس را مانند پسرم دوست دارم، او را در سال 2005 به رئال آوردم و در این مدت در کنار ما بود. اینجا خانه اوست و به طور حتم در پستی دیگر به باشگاه بازخواهد گشت.

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره طرح سوپرلیگ اروپا که دربا شکست مواجه شد افزود: یوفا باید نگران ایجاد رقابت‌های جذاب‌تری باشد. فوتبال در حال مُردن است و دیگر جوانان را به خود جذب نمی‌کند. شمار تماشاگران هم رو به کاهش است و اگر کاری صورت نگیرد، اوضاع خیلی بدتر خواهد شد. 

پرس در بخش دیگری از صحبت‌هایش که از شبکه رادیویی «اوناد سِرو» اسپانیا پخش می شد در مورد بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هم گفت: این یک پروژه‌ای فوق‌العاده است و بی‌صبرانه منتظر هستم تا هواداران آن را ببینند. پروژه بازسازی ورزشگاه در پایان سال آینده به پایان می‌رسد. برنامه‌ریزی شده تا در فصل پیش رو همزمان با حضور تماشاگران در ورزشگاه، کار بازسازی ادامه پیدا کند. باید ببینیم که آیا لالیگا با درخواست ما برای انجام دو بازی اول‌مان در خارج از خانه موافقت خواهد کرد یا خیر. با انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید هنوز صحبت نکرده‌ام، اما اطمینان دارم که اگر ما نیاز به بازی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو داشته باشیم، او از این موضوع استقبال خواهد کرد، ولی برنامه ما در حال حاضر این نیست.

رئیس باشگاه رئال مادرید در خصوص صحبت هایی مبنی بر جذب ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: امباپه یکی از بهترین بازیکنان جهان است. می‌دانم که هواداران‌مان چه می‌خواهند، اما درباره بازیکنان تیم‌های دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم چون این بی‌احترامی به باشگاه‌های دیگر خواهد بود. درباره ارلینگ هالند هم همینطور است و من درباره بازیکنان تیم‌های دیگر حرفی نمی‌زنم.

درباره ی nbnbruop82594

مطلب پیشنهادی

نبرد قعرنشینان؛ برتری نساجی برابر ماشین‌سازی با گلزنی مدافعان

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «ساکت الهامی» در دیداری که امشب(جمعه) در ورزشگاه «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» تبریز …